Thursday, May 21, 2015

Politsei

Enne Indosse tulekut üks tuttav soovitas mitte kinni pidada kui politsei peatab ja sõidad rolleriga. Ma arvan, et see valik nõuab head olukorra analüüsi(Kas nad hakkavad sind taga ajama? mitu politseiniku on, mis sõiduvahenditega nad on, kui suure tõenäosusega suudad nad oma rolleriga maha raputada jne).

Olles rolleriga 400 km maha sõitnud, siis mulle tundub, et peatamise tõenäosus on väike. Mind on senimaani peatatud 1x kord(ptui-ptui-ptui) ja see oli ka selle pärast, et mul polnud kiivrit peas. Muidu on mulje jäänud, et politseil on siin pigem liiklusreguleerija roll kanda. Kuid sellegi poolest tasub ennast korralikult kinni katta(pikakäiseline särk/pullover selga ja roheline hingamismask ette), et oleks võimalikult raske aru saada, et oled turist.

Igal juhul on nii, et rolleriga sõitmiseks on vaja a-kati lube. Kui neid ei ole, siis võidakse trahvi teha kuskile sinna miljoni 'dubriku' kanti. Kui kiivrit ei ole, siis trahv 250 000.
Ja kuna mina eksisingi mõlema punkti vastu, siis kutsuti mind viisakalt nende putkasse ja hakati rahulikult rääkima kui palju reegleid ma rikkusin ja pean maksma 1250000Rp......KUID.....ta pakub mulle ka veel 'ühe viimase võimaluse'. See võimalus läks mulle tänu kogenematusele maksma 40€.
Ehk siis alati on soovitatav suurem summa raha hoida kuskil eraldi ära panduna ja kergest ligipääsetavas kohas hoida ainult lähimate tundide kulusid. Üks sõber, kes järgis seda reeglit, pääses lubadeta sõidmisest ainult 100 000Rp-ga ja see oli koos trahvikviitungiga.

No comments:

Post a Comment